סדנת הפחתת לחץ וטיפוח שלווה

לחץ ומתח הם האוייב העיקרי שלנו; הם יוצרים בגופנו תהליכים הרסניים. הגיע הזמן לקחת פסק זמן מהמרוץ ולהניח לרגע לכל הדאגות... 

 

ידוע לכולנו כי מתח נפשי הוא אחד הגורמים המרכזיים לבעיות בריאותיות, ובכל זאת אנחנו לא יודעים להרפות... 

ברור; יש לנו סיבות טובות לכך, תמיד! אבל לחץ מתמשך על המערכת הגופנית שלנו הופך להיות סטרס שיוצר בנו תהליכים מזיקים שעלולים להתפתח למחלות קטלניות, זה מוכח.

 

טיפ ! כשאנחנו עצבניים כועסים או פוחדים אנחנו נוטים לעצור את הנשימה. קחו 10 שאיפות עמוקות. זה הרבה יותר טוב מכל דבר אחר (כולל סיגריה)

 

אנחנו תמיד אומרים: "בקרוב אצא לחופש (אעשה ספורט, אפסיק לעשן)", "אעבוד רק עוד קצת", "זו התקופה הזו..." .  נכון, כולנו רוצים לחוות בחיינו אושר, שלווה ואיכות חיים טובה. אך רובנו מחפשים את השינוי המיוחל בחוץ, מחכים שיפול עלינו. 

למעשה חשוב ללמוד להרפות דווקא תוך כדי העשייה היומיומית:  זה הרי לא משנה היכן אנחנו את המתח אנו לוקחים איתנו לכל מקום. בסדנא נלמד קודם כל לחוש את המתח הצבור בנו (רובנו כלל אינם מודעים לו) ואח"כ נלמד כמובן גם לשחרר מתח מזיק זה. 

 

במהלך הסדנה נדבר פחות ונחווה יותר - תרגילים ותהליכים שנוכל לקחת איתנו הביתה וליישמם בעבודה ובבית; נלמד לשחרר מתח באמצעות נשימה נכונה, תנועה ותהליכי דימיון מודרך.

אלו תהליכים פשוטים אך רבי עוצמה המאפשרים לנו לפתח מודעות וקשב לעצמנו, לגוף, לנשימה למחשבות ורגשות. סדנא מהנה ומעצימה המשלבת גיבוש ועבודה בזוגות ובקבוצה עם למידה אישית.

 

אפשרות גם לשילוב לטעימה של עיסויים מרגיעים במקביל לסדנה או כחלק ממנה. ניתן, בתיאום מראש, לשים דגש על נושאים בהם הקבוצה מעוניינת, כגון: עבודה על חשיבה חיובית, תנועה משחררת ומגבשת, ניהול לחצים, לימוד עקרונות מגע לשחרור תפיסויות יומיומיות (ישיבה ממושכת מול מחשב למשל) ועוד. 

 

אפשרי פנים או חוץ. אצלנו או אצלכם

 הפגת מתח וטיפוח שלווה

יום כיף לקבוצה מפונקת ? לכו בעקבות הלב - קבלו הצעת מחיר 

התוכן  שייך ל>קידום בריאות - יום בריאות<

 

 

פייסבוק  אינסטגרם   טריפאדוויזר   יוטיוב   ביקורות גוגל   וואטצאפ      

 

יום הולדת 50-60-70

 

 

top